torsdag 23 juli 2015

Västbacken

Hej allesammans!

Hoppas att ni har haft en härlig dag. 

Min familj och jag åkte till Café Västbacken som är en restaurang med jättegod mat. På utsidan av huset ser det ut som en ganska otrevligt ställe men på insidan är det jättefint inrett och makalös mat. 

Eftersom detta är en bakblogg tänkte jag visa bilder på vad vi åt till efterrätt. Tyvärr blev det ingen bild på pappas ostbricka eftersom han högg in innan jag hann få fram kameran. Haha!

Mamma och mina småsyskon beställde "Choklad x3" det bestod av en chokladtryffel, chokladglass, chokladbakelse, chokladsås och rostad vit choklad.



Jag beställde in "sorbet i bubbel". Det var  sorbet med äppelsmak som var dränkt i Sprite till det var det bär. Efterrätten kanske inte låter så god men den var riktigt god och spännande. Denna ska jag testa att göra hemma.




Hoppas att ni har haft något trevligt restaurangbesök i sommar!

Baka lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar